Fakültemizin 2026 yılına ait Sürekli İyileştirme Eylem Planı doğrultusunda "Akademik-İdari Koordinasyon" toplantısı Fakülte Yönetimi ile tüm idari personelin katılımıyla gerçekleştirildi. Dekanlık makam odasında 24.06.2026 Çarşamba günü saat 11.00'de gerçekleşen toplantıda, idari personelin Fakültede idari işleyiş hakkında görüş ve önerileri ele alındı. Fiziki koşulların iyileştirilmesi, Fakültedeki genel temizlik durumu, idari işleyiş ile 2026-2027 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Yarıyılı başında tüm öğrencilere yönelik olarak yapılması planlanan Tanışma ve Uyum Etkinliği hazırlıkları konularında görüş alışverişinde bulunuldu.
2026 yılına ait Sürekli İyileştirme Eylem Planı kapsamında, Aralık ayı sonunda koordinasyon toplantısının ikincisi gerçekleştirilecektir.